zaterdag 13 september 2014

Get to know me TAG

Heeei, 
Vandaag hebben we voor jullie een tag om ons een beetje beter te leren kennen. Het is de get to know me tag. we doen hem samen dus als de antwoorden in het blauw staan is Leonora het, staan ze in het roze dan zijn het Renee haar antwoorden. Laten we maar beginnen!

 -Geboortejaar?
2000
2001
-Hoe lang ben je?
Ongeveer 1,66
Ongeveer 1.58 
-Waar dacht je aan toen je vanochtend wakker werd
Bleh school..
Ugh, ik voel me misselijk.
-Waar ben je op dit moment
Op mijn kamer achter mijn bureau.
In de woonkamer.
-Single/relatie?
Single
Single ;)
-Beschrijf jezelf kort maar krachtig
Uuhm deze is lastig ik denk doorzetter en vrolijk zoiets.
Perfectionistisch, vrolijk en optimistisch.
-Guy/Girlcrush
Guycrush is Zac Efron, en girlcrush weet ik eigenlijk niet.
Guycrush, Zac Efron <3 en girlcush Beyonce.
-Wat zou je op dit moment graag willen?
Een opgeruimde kamer :)
Een opgeruimde kamer..
-Wat is je doel in je leven?
Eigenlijk gewoon heel saai gelukkig zijn.
Lekker cliché gelukkig en gezond blijven! En ook nog naar veel landen reizen.
-Waar ben je bang voor?
Ik ben echt wel bang voor dingen maar als ik deze vraag krijg weet ik het nooit zo goed, ik denk dan maar slangen.
A van Pretty Little Liars.. Oeps
-Heb je je rijbewijs?
Nou ik ben 13 dus nee haha.
Nee helaas...
-Nagellak of Lippenstift?
Nagellak.
Moeilijk... Uhm dan toch nagellak.      
 -Wat is je favorieten seizoen van het jaar?
Zoizo zomer lekker weer iedereen is vrolijk, jaa zomer heelijk!
Zomer <3
-Wil je ooit gaan trouwen?
Jaa als ik de perfecte man ontmoet zeker!
Precies dat ! ^
-Ben je een healthy-freak?
Nee ik hou veel te veel van ongezonde dingen hahah
Niet echt een freak, maar ik let er wel op dat ik niet teveel ongezonde dingen eet.
-Wat voor kleur haar en lengte heb je?
Ik heb bruin haar en het is middel lang tot lang.
Ik heb bruin haar en het komt tot net over mijn schouder.
-Welk kleding/make-up item wil je heel graag op dit moment?
Mac mineralize skinfinish in soft en gentle! en te veel kleding om op te noemen.
^^ En een minion onesie.
-Heb je tattoos?
Nope.
Nopee.
-Heb je piercings?
Gaatjes in mijn oren maar meer niet.
Gaatjes in mijn oor.
-Draag je een bril?
Nee.
Nee.
-Wat is je perfecte pizza?
Gewoon basic met mozzarella enzo.
Jaa met mozzarella.
-Favorieten eten/drinken?
Awh ik hou bijna van al het eten en drinken! dit is echt een hele lastige vraag nou zoizo sushi en qua drinken Starbucks.
Qua eten sushi en chocolade en drinken denk ik Arizona en Starbucks.     
-Wat is je favoriete parfum?
Dat is op het moment een body splash van Victoria's Secret namelijk Secret Charm en die vind ik zooo lekker, ik draag hem echt bijna elke dag!
Dat is Honey van Marc Jacobs, die ruikt zo lekker fris!
-Wat is het laatste wat je kocht?
Een broek bij de American Today.
Een agenda van de Hema.
-Wat deed je vanochtend om 08:00 uur?
Toen was ik opweg naar school.
Toen lag ik in bed, misselijk te zijn..
-Favorieten ijsje?
Toen ik in Amerika was had ik in New York een ijsje van watermeloen en die was zooo lekker hij smaakte echt naar watermeloen!
In een ijssalon waar ik wel eens kom hadden ze een keer watermeloen ijs, dat was zooo lekker! Ik vind een solero ook super lekker.
-Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op?
Ik ben echt een hele erge uitslaper.
Een uitslaper, wat hou ik toch van slapen !!!
-Met hoeveel kussens slaap jij?
1
2
-Ben je een ochtend of een avond persoon?
Avond persoon.
Avond, soms dan is het al best laat in de avond en ben nog klaar wakker.
-Ben je geordend of rommelig?
Uhm met school ben ik best geordend maar me kamer kan best een troep zijn.
Allebei eigenlijk.
-Wat wil je op dit moment graag zien?
Expeditie Robinson.
Dat er in mijn agenda staat dat ik vakantie heb..
-Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt?
Dan ben ik 23 dan ben ik geslaagd, bezig met een opleiding en woon ik opmezelf en als het kan met me opleiding het liefst in Amsterdam.
Dat ik geslaagd ben en bezig met een opleiding. Of ik dan nog thuis woon zie ik dan wel weer haha..
-Wat mis je op het moment?
Mijn chocolade mouse want die heb ik net opgegeten :)
LCKV ( Dat is een kamp ) het was zo leuk!
-Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf?
Dit vind ik echt een aparte vraag hahah maar ik denk mijn ogen.
Ik heb werkelijk geen idee.. Als ik dan echt iets moet zeggen mijn ogen.
-Ben je verlegen?
Niet heel erg als ik ergens helemaal nieuw ben ben ik aan het begin wel stil maarja dat is logisch maar ik kom vrij snel los.
Als ik iemand pas net zie of lang niet gezien heb is het aan het begin een beetje awkward. Maar als we dan even hebben gepraat kom ik vrij snel los.
-Heb je een accent?
Nee.
Niet echt een accent maar soms een Leidse r haha.
-Zussen/broers hoe oud?
Ik heb een broer en die is 17
Ik heb een broertje van 8 en een halfzus van 23.
-Hoe ziet jou dagelijks leven eruit?
Doordeweeks ga ik naar school en heb ik 2x in de week basketbal. In het weekend meestal ook baskebal, huiswerk en soms een verjaardag of met een vriendin logeren.
Doordeweeks ga ik naar school op zaterdag heb ik meestal hockey en op zondag maak ik huiswerk of spreek ik af met vriendinnen ofzo.

Dit was dan de TAG, en wat was die lang jeetje.. hahaha. Ik hoop dat jullie hem wel leuk vonden en jullie ons nu wat beter kennen ;)
Tot snel!

xx Renee & Leonora

1 opmerking: