maandag 15 september 2014

Five favorites

Hooi,
Vandaag heb ik voor jullie een favorieten artikeltje waarin ik 5 favorieten van het moment laat zien. Een beetje beauty, een beetje fashion en een beetje lifestyle. Veel leesplezier!





1. Het Urban Decay naked basics. Dit oogschaduw palletje heb ik gekocht in Amerika en ik ben er echt heel blij mee! Het is een super handig palletje je kan met alleen het palletje al heel veel looks maken, en je kan hem ook heel makkelijk combineren met andere oogschaduw kleuren.


2. Minion sloffen, oke het is officieel ik ben verslaaft aan minions. Ze zijn gewoon zo leuk en cute! En ik heb dus ook minion sloffen. Ik hield altijd al van sloffen maar nu het minions zijn draag ik ze echt altijd. Als ik thuis kom doe ik ze meteen aan echt ze zijn zoo lekker warm en echt heel groot. Awh heerlijk!


3. Deze elf 'blush' ze noemen het bij elf een blush maar het is een highliter. Dit is dus de elf blush in Gotta Glow. Deze highliter is echt zoo mooi, hij lijkt wit zo maar hij geeft een hele mooie koele glans met gouden gliters echt prachtig! Ook heel mooi voor in de binneste ooghoek en ook nog heel budget proef. Perfect als je het mij vraagt.


4. Deze broek van de forever21, het liefst draag ik hem elke dag! Hij zit super lekker, is high wasted en ik vind het ook leuk dat die basic is maar toch net iets anders. Echt een aanrader.


5. Het laatste is een body splash van Victoria Secret. Hij is zo lekker echt goddelijk! Het is trouwens de geur Secret Charm. Ik kan echt geen geuren beschrijven en deze is echt heel lastig dus ik zou zeggen dat je hem gewoon even zal moeten ruiken als je hem ergens ziet.


Dit was het alweer. Dit zijn mijn 5 favorieten van het moment, dingen die ik heel fijn vind en veel gebruik. Hopelijk hebben jullie hier wat aan als je de volgende keer iets leuks tegenkomt. ;)
xxx Leonora



1 opmerking: