dinsdag 16 september 2014

Column #1 - Herfst !



Hi, vandaag heb ik een column voor jullie. Ik ga uitproberen of ik het leuk vind om te schrijven en of jullie het leuk vinden om te lezen. Veel leesplezier !

En dan zit je al weer ruim twee weken op school... Huiswerk, vroeg opstaan en al dat soort dingen! Ik mis de zomervakantie. Gelukkig wordt het deze week mooi weer mooi :) Mooi weer, daar wordt ik blij van! In de herfst krijg ik altijd een soort dipje. Dat komt denk ik door het slechte weer, dat het sneller donker wordt en dat het later licht wordt in de ochtend :(

Er zijn gelukkig ook leuke dingen aan de herfst! Zoals Halloween, warme chocolade melk, lekker knus op de bank zitten en Netflix kijken terwijl het buiten regen, door het bos lopen, bladeren in allemaal mooie kleuren, dikke truien, springen in een berg bladeren en nog veel meer!

Al vieren wij in Nederland niet echt Halloween vind ik het toch leuk! In sommige wijken vieren ze het wel, daar ga ik dan weleens  naartoe met vrienden. Enge versierde huizen en soms ergens naar binnen moeten om snoep te pakken, dat is echt mijn ding! ( al vind ik horror films dood en dood eng.. hihi)


Ook heb ik zin om leuke artikelen te maken met een herfstthema, misschien komt er wel een herfstserie :) Wat zien jullie graag in een artikel over de herfst?


Het is natuurlijk ook leuk om nieuwe kleding te kopen voor dit najaar! Truien, broeken, shirts, jassen en wat je garderobe nog nodig heeft. Want je bent zoveel gegroeid tijdens de zomervakantie dat je al je kleding van vorig jaar niet meer past ;)
Wat ik zelf ook super leuk vind aan de herfst zijn de mooie foto's je kunt maken voor bijvoorbeeld een outfit post!! De mooie bladeren op de achtergrond met een mooi zonnetje, ja daar verheug ik me op.

Nadat ik dit artikel heb geschreven bedenk ik me dat de herfst eigenlijk helemaal niet zo slecht is!
Gewoon lekker positief denken ;)
Vonden jullie deze column leuk? Laat het vooral even weten in de reactie's !
xx Renee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten