donderdag 18 september 2014

Wishlist #1

Hooi,
Vandaag heb ik voor jullie mijn wishlist. Dat is dus een lijst van dingen die ik graag wil hebben, eigenlijk gewoon een verlanglijstje. Ik ben namelijk in december jarig en dan is het ook sinterklaas (Ik weet dat het nog wel even duurt voordat het december is maar dan kan ik me er alvast lang op verheugen ;)) Laten we maar beginnen!


1. Het eerste is een minion onesie. Ik ben dol op minions! En toen ik op Ebay zag dat ze een minion onesie hadden wilde ik hem natuurlijk meteen. Ik hou van onesie's en van minions dus dit is echt de perfecte combinatie.

2. Het Too Faced Natural Eye oogschaduw pallete. Dit oogschaduw pallete is zoo mooi! Ik had hem toen ik in Amerika was geswatched en ik werd opslag verlieft! De kleuren waren zo gepigmenteerd en mooi. Je kan er echt 1000 verschillende ooglooks mee maken en de kwaliteit is ook echt heel goed! Jammer genoeg is die wel heel erg duur.

3. De mac mineralize skinfinish in Soft en Gentle. Dit is een hele mooie, hele dure en hele bekende highliter. Ik heb heel weinig highliters maar degene die ik heb, gebruik ik wel heel veel. Ik vind het glowy effect op je wangen echt zoo mooi <3. Ik zie hem altijd bij andere en dan is die zo mooi! Echt prachtig maar ja ook wel vet duur.

4. Lush dingen. Dit klinkt helemaal niet duidelijk dus ik zal het even uitleggen. Ik heb ooit een Lush bruisbal gehad en die was echt goddelijk! Ik wil daarom ook graag meer dingen van Lush uitproberen. Ik wil sowieso de lemony flutter. Dit is een nagelriem crème en een paar vriendinnen hebben hem en ik moet hem ook! En ik wil graag ook nog andere random Lush dingetjes uitproberen!

5. Het Marc Jacobs Daisy parfum. Dit parfum vind ik zo lekker ruiken! En aangezien ik tegenwoordig iedere dag parfum draag vind ik het leuk om ook wat meer parfum te hebben en daarom wil ik graag dit parfum.

6. Een nieuwe portemonnee. De portemonnee die ik nu heb was heel goedkoop en ik weet niet eens meer waar ik hem heb gekocht. Hij heeft maar heel weinig ruimte en is ook heel klein.
Ik tegenwoordig best veel pasjes die ik mee moet nemen. Het past er gewoon niet meer in. Ik heb dus echt een nieuwe nodig en ik heb echt geen idee wat voor een ik wil als die maar veel ruimte heeft haha.

7. Elf producten, hierbij is eigenlijk hetzelfde verhaal als bij de Lush dingen. Ik ben dol op de elf producten die ik nu heb en daarom zou ik heel graag nog meer willen proberen!

Dit was het alweer, het zijn nu nog maar 7 dingen maar ik denk dat als het eenmaal december is ik wel meer dingen heb ;). Ik hoop dat jullie hier misschien ook ideeën uit hebben gehaald. Wat staat er op jou wishlist?
xxx Leonora



Geen opmerkingen:

Een reactie posten