vrijdag 31 oktober 2014

Mijn favoriete youtubers - non-beauty

Heeei ! Zo, dat is lang geleden.. oeps. Ik heb gewoon weinig inspiratie, maar ik vindt bloggen nog steeds leuk! Hier weer een artikel, deze keer mijn top favoriete youtubers in de categorie: non-beauty. Dus geen kanalen van beautyguru's.
Lees lekker verder :)

 
- Ik vrouw van jou
Dit is een kanaal van een leuk koppel, en ja ze zijn lesbi 's. Daarom vind ik het ook leuk, zo uniek. Buiten dat zijn het ook gewoon twee hele leuke meiden met originele video's.

-Furtjuh
Een woord voor Rutger: GEWELDIG. Ik verheug me altijd op fursday (donderdag ;) ). Zijn humor is echt fantastisch. Je moet echt even zijn kanaal checken.
 

-Ellis in Joetoepland
Ellis heeft elke week een lekker zeurfilmpje of ze geeft haar mening ergens over. Haar intro blijft ook lekker in je hoofd zitten.. El-lis in Joetoep land!

-Girlsworldproblems
Melanie en Lisa, geweldige zussen die het meiden leven gewoon net wat makkelijker maken met hun tips! Elke zondag een geweldige sketch. Zeker kijken dus :)


-WhatsNew
Eigenlijk het nieuws, maar dan op YouTube. Veel leuker dus ;) Ik vind vooral de zondagochtend show leuk met Anouk en Nanne.

-Enzo Knol
Enzo heeft elke dag een vlog en elke dag een minecraft-video. Ik kijk alleen zijn vlogs, hij beleefd elke dag wel wat leuks :)

-Fun
En dan als laatste fun, Dylan en Mert zijn alletwee gewoon heel grappig en zorgen voor een lach op mijn gezicht :) "De milkshakevlog, de milkshakevlog, met kokos en bananen in de milkshakevlog....."


Dit waren mijn favoriete youtubers als het om non-beauty gaat.
Wie is jouw favo-youtuber?
Liefs, Renee

3 opmerkingen:

  1. Miranda Sings natuurlijk �� YOU FORGOT HER

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaa ! Ik vind nanne zo leuk ����
    'We hebben toch ook lelijke mensen nodig op de wereld' ik moest toen die dat zei zo hard lachen ����

    BeantwoordenVerwijderen